Marketing

Významný americký obchodník a zakladatel sítě obchodních domů z přelomu 19. a 20. Století John Wanamaker s nadhledem kdysi pravil: „Půlka peněz, které utratím za reklamu, je vyhozená oknem, jen nevím, která půlka to je.“ Hezky se k nákladům na marketing vyjádřil Henry Ford, americký podnikatel, průkopník automobilového průmyslu, když řekl:“ Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu.“
Ačkoliv se situace s náklady na reklamu a jejich efektivitou zlepšuje, zejména u větších firem, stále slyšíme od našich klientů, že vlastně neví, jestli jim reklama v rádiu, tisku, na internetu a další druhy propagace přivedly nějaké zákazníky a pokud ano, tak kolik. Postupně naše klienty učíme, jak připravit kampaň, aby měla požadovaný přínos a jak jej měřit. Nemáme přístup pokus-omyl, ale seriózně testujeme a vyhodnocujeme. Zajistíme Vám, že peníze vynaložené na marketing nebudou nákladem, ale investicí!
Jsme schopni zastřešit marketing celé společnosti, ale také jen doplňovat části marketingu, ve kterých není klient silný nebo mu chybí kapacity.

 

Nabízíme tyto služby

 

  • propagace
  • online marketing
  • virální marketing
  • marketing služeb
  • podpora prodeje
  • tištěná grafika - corporate identity
  • tv a rozhlasová reklama
  • outdoor a indoor
  • marketingová analýza
  • marketingový plán
  • inbound / outbound marketing